Tidigt morgon

Standard

20140305-055122.jpg
God morgon! Bloggen har inte direkt varit prio ett här på senaste tiden. Jag har varit riktigt sjuk och mått svindåligt. Är faktiskt inte helt ok än. Fick pencillin av läkaren. Hade vätska i bihålorna och i örat (hur man nu får det?!) och har varit så sjukt slemmig i luftvägarna. Skönt att det släppte den 14e dagen hehe. Minns faktiskt inte när jag var så dålig sist.
Nu sitter jag iaf här med mina aminosyror och försöker finns krafterna till att gå ut med hundarna. Sen bär det av till jobbet för att göra smoothies 🙂 trivs än så länge jättebra och jag har en känsla av att det kommer fortsätta. Bara att stå i dagsljus och kunna titta ut genom ett fönster är underbart!!

Ha en fin dag alla bloggare!
Kram I

8 responses »

  1. Åhh stackare du har verkligen varit sjuk, får vara rädd om dig och försöka vila då du kan å prioritera på återhämtning, men det bör du ju ha bra förutsättningar för, en supersmoothie då och då kanske kan hjälpa?! ;-D Lät inte dumt, hade gärna testat en i dag känns det som… KRAM KRAM

  2. Så trist at ni med har VAB, den här vintern har verkligen varit full med sega och envisa baciller… Känner av halsen så det har inte blivit någon träning för mig de senaste dagarna heller, trist, skulle behöva ladda batterierna för att orka med jobbet. Ha ha lite skoj att man måste träna för att orka sitta still liksom ;-P KRYA PÅ KRAMAR ❤

  3. Skönt att Tuva är bättre ❤ Å så hoppas jag nu att alla sjukor håller sig borta å att vi får njuta våren å sommaren pigga till 1000! Här har vi haft en slapp dag, blev bio på barnens begäran, men annars inget speciellt. Skönt att ha en skrotar dag här hemma, blev grillat nu i kväll, gott! Va nu rädda om er, kram kram!

  4. Tittar in och önskar dig och de dina en underbar påsk, jag hoppas på att solen skiner i morgon för isf ska jag ta mig ut på ett distanspass på någon timme eller två, får bli min påskpresent till mig själv förutom den stora tobleronen jag köpte på taxfreen på hemresan ;-D Massa kramar till dig ❤

Kommentera

