Sköna söndag

Standard

Orkar inte skriva så mkt. Mår inge vidare och undrar när denna skiten ska lämna min stackars svaga o trötta kropp. Fick grymt ont i örat i em, hör inget och har värsta locket. Bara det inte är öroninflammation 😦
Här kommer några bilder från dagen.
Natti natti

20140223-212529.jpg
Lyxig lunch

20140223-212613.jpg
Tuva hjälpte mej att baka nyttiga dounats, recept kommer i veckan

20140223-212720.jpg
Min älskling gjorde god middag

20140223-212823.jpgVårtecken! 🙂

2 responses »

  1. Underbara vårtecken, å donutsen såg inte dumma ut heller! MEn så sjukt (!) trist att varken du eller jag får bli pigga, vad har vi gjort för ont för att behöva dras med detta otyg?!?! Skönt iaf att du har fönster på nya jobbet, att få se ut och få dagsljus måste kännas toppen mot att stå instängd i ett köpcenter. Tror inte jag vet vad det är för butik du jobbar i? Klädbutik? KRAM

  2. Men stackare ❤ Skönt iaf att du nu fått medicin, hoppas det vänder snabbt då! Själv har jag för första dagen på flera veckor inte ont i halsen, så jag är jublande glad, nu verkar det ha vänt, å lagom till helgen och allt! Toppen 😀 Massor med kramar ❤

Kommentera

