Fin besök

Standard

Igår kom min lillasyster ner för att stanna till på lördag. Tuva är överlycklig och mamman blir helt plötsligt oviktig och får inte vara med 😀 haha
Igår spelade vi spel, och åt en god köttgryta. Tuva är lite piggare och hade inte så mkt feber inatt ( har bara haft febertoppar nattetid.) så det går på rätt håll. Tur hon kan vara hemma med moster både idag o imorgon. Riktig kvalitetstid för dom eftersom vi inte ses så ofta.
Nu ska jag ta mej en kopp te och hoppas tiden går fort så jag snart får cykla hem o vara med på ett hörn.

20140213-103501.jpg
Ha en underbar dag!

20140213-103947.jpg

3 responses »

  1. Hej fina du! Så härligt att din syster nu är hos dig, å skönt för Tuvisen att bli lite bortskämd ;-D Här räknar jag ned för helg, är sjuk fortfarande åvill bara ligga under ett täcke, gårdagens firande och tapetserande tog på krafterna, så i dag blir det pulled pork på mitt sätt då svärföräldrarna kommer hi, orkar inte göra nått avancerat känner jag. Ha det fin och en STOR alla hjärtan kram till dig ❤

Kommentera

